End of this vacation

Då var man tillbaka i skolan igen, och företaget fick tydligen också ett break fast vi skulle hålla det igång under lovet. Först trodde jag att Sara och Sabina hade fortsatt med allt utan mig, har ju inte sett dom på två veckor nu. Men det hade dom tydligen inte! Ska bli roligt att få träffa Sara och Sabina igen, kunna fortsätta med företaget.


Min mobil har varit död i de senaste dagarna, så ingen har fått tag i mig på grund av det heller! Hade glömt laddaren hos Lena. Och syster hade glömt mobilen hemma och den var också död under några dagar. Men hon hade laddaren med sig istället. Så ni som försökt nå mig får inte tro att jag ignorerade er totalt...


 

Tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0