Break your voice



Först sitter man och sjunger med på vanliga låtar, och sen ska man sjunga singstar några timmar efter det med Lena. Snacka om att Lena blev hes vid vissa tillfällen, och jag sabba rösten med att komma för högt upp i tonart. Lena kom så mörk tonart så jag höll på att garva ihjäl mig. Vi var tvugna att börja om, och sen blev det "opera" aktigt på en av låtarna, DISNEY'S TÖRNROSA ^^ Lena kör opera för fullt. Tummen ner för det!


Tidigare idag hemma snackade jag med syster och käkade en macka för vi var så hungriga, och jag börjar asgarva för att hon gjorde någon störd min, och hosta som en kärring. Det kanske inte är så kul egentligen, men uttrycket var ju så fult. När jag var klar tänkte jag plocka ur diskmaskin, och så kommer jag helt plötsligt åt ett glas med fingrarna och dräller ut det med vatten över golvet. Då var det bara att leka askungen. Tummen ner för det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0