Öppet hus

Igår hade vi vårt första säljtillfälle att sälja vår produkt. Vi fick in åtta beställningar, mer än vad jag trodde vi skulle få under första kvällen. Så jag är NÖJD! Vi stod glada och delade ut broschyrer, jag sprang till och med runt och delade ut till några, men de flesta jag såg hade redan fått. Gick tillbaka, måste medge att det är tråkigt att bara stå på samma plats! Alla andra UF-företag i klassen hade jättefina montrar och härliga produkter. Det var så kul att se deras "spirit" för sina produkter och vad dom gjorde.

Den här idén vi har kommer från tre tjejer. Vi säljer ett egendesignat brädspel för barn från fyra år och uppåt. Produkten är tillverkad i Sverige och kostar 189 kronor. Intresserad av mer information om oss, vårt UF-företag och produkten? Gå in på vår blogg: http://funforlife.blogg.se. Eller maila oss på [email protected]. Vi tar emot beställningar.


Tack för att ni läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0