Kan det bli mer irriterande?

Fredagen efter skolan börjar med att jag skickar sms till min Lena att jag slutat och tar mig sedan till henne. Efter en stund ringde morsan och sa att hon var vid skolan, så vi gick ut för att hämta dricka. Min kompis hade inte slutat riktigt än så vi gick tillbaka för att hämta hennes prylar. Hon marscherar in i klassrummet med en lila påse fullt med cider. Tog grejerna och gick hem igen. Man ska ju inte släpa in det till skolan..

Hunden började som vanligt skälla och vifta på svansen som en tok. Blir alltid så glad av att se sin matte. Lena funderade på att hoppa in i duschen och någon minut senare var det bortglömt. - Började greja med sladdar. Jag sitter lite oskyldigt på golvet och plötsligt hör man "NEEEJ". Ett av benen lossnade på sängen, då fick jag uppgiften att lyfta på sängen. Hon förstod inte hur benet skulle sitta så jag sa att det skulle sitta bakom muttern och den där platta saken inte framför. Smart flicka? Hihi...

"Du får göra det" säger hon och ger mig benet halvhysteriskt. Gick på någon sekund att få dit benet. Men jag fick be om någon skiftnyckel så att benet kunde sitta kvar! Min kompis blev först orolig över att hon inte skulle ha någonstans att sova inatt, men sedan blev hon jätteglad och hoppade på mig med en fet kram.


Tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0