Snow...

Jag fattar inte att det är jullov om ungefär 24 timmar. Är nyfiken på vad man kommer få av alla.

Det var nästan inte värt att gå till skolan idag, kommer dit och engelskan bestod bara av pyssel. Vi hade ingen lektion alls under dagen eftersom en av lärarnas barn var sjuk och svenskaläraren var borta eller sjuk. På ett sätt blev jag glad, eftersom jag ville sluta tidigt. Men fick vänta i hundra år på att vi skulle få en uppgift innan vi fick gå, och vänta på några klasskompisar som tydligen åkt till Hedemora för att käka lunch. IRRITERANDE! Men det var ändå en mysig dag.

Nu sitter jag hos Lena, hon käka mat och sen gick vi och käka pizza direkt när hon var klar! Men det var för att jag var hungrig och hon ville smaka. Vadå fet jag känner mig som käkar pizza, känns som det är det enda jag äter för tillfället. USCH!




Tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0